Reklamační podmínky firmy Everest Ayurveda, s.r.o., se sídlem Bystrá 761/10, Praha 9, provozující internetový obchod www.everest-ayurveda.cz jsou v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č.40/1964 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, a zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
Zejména se jedná o:
1) Rozsah odpovědnosti za vady výrobku
Rozsah odpovědnosti za vady výrobku vyplývá z výše uvedeného ustanovení. Výrobek je zasílán zákazníkovi v řádné kvalitě a bez poškození.
Případná reklamace se řeší bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.
2) Odstoupení od smlouvy
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů bez udání důvodu zasláním zboží na své náklady zpět prodejci.
3) Postup při reklamaci
O veškerých reklamacích kupující nejprve informuje pověřeného pracovníka (na tel. č. 241 404 004 nebo na email adrese objednavky@everest-ayurveda.cz), se kterým se domluví na následném postupu.
4) Lhůta pro vyřízení reklamace
Případná reklamace se řeší bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.
5) Uplatnění reklamace
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny:
Everest Ayurveda, s.r.o.
Bystrá 761/10
193 00 Praha 9
Reklamaci můžete uplatnit:
a) Osobně v provozovně
b) Zasláním reklamovaného zboží na výše uvedenou adresu
DOPRAVA: Zboží zasílejte nejlevnějším nutným způsobem dopravy (doporučujeme Českou poštu).
Náklady na dopravu vám po uznané reklamaci refundujeme, maximálně do výše ceny doporučené zásilky.
DŮLEŽITÉ: Nezasílejte zboží na dobírku! Takové zásilky budou vráceny zpět odesílateli.